неділю, 15 листопада 2015 р.

Hummingbird

Колібрі - це найменша, але, напевне, одна з найкрасивіших пташок на землі.
Колібрі вважається символом любові до життя і життєрадісності.
Зображення колібрі ідеально підходить тій людині, що вміє радіти кожному дню, 
живе в гармонії з навколишнім світом,
має ніжну душу і чуттєве сприйняття світу.


Це про мою подругу - вона відкрита, оптимістична, позитивна та завзята.
Тому  Оля ,на чуттєвому рівні, і вибрала для себе цю милу і працьовиту пташку 
дизайном для майбутньої торбинки.
 Яку я виконала до Дня народження моєї Олюню.



Дизайн із журналу "Вышиваю крестиком" № 9(58) Літо 2009.
Нитки DMC по ключику і по підбору.
Матеріал готова заготовка сумки (льон).
Підкладка до торбинки ось такий горошок і весела сердечкова кишенька.


Олю,вітаю тебе з Днем народження!
Дякую за дружбу ♥!


Дякую, що читаєте і коментуєте.

6 коментарів:

  1. Какой красивый подарок!!! Пташка-милашка)

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий подарунок)) витончено і яскраво))

    ВідповістиВидалити
  3. Я дуже нерівно дихаю до таких речей :) Сумочка чудова - а дизай її прикрашаючий мабуть ще кращий :) Та ще й з бісером! Прекрасний подарунок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко дякую!
      Я не дуже люблю вишивку бісером.Але такі поєднання мені надзвичайно подобаються.Бісер надає такого об"єму вишивці

      Видалити