пʼятницю, 22 січня 2016 р.

The Last Supper (Leonardo da Vinci)

Вітаю моїх читачі у новому році.
Перший пост у цьому році буде про мою наймасштабнішу роботу.


Як усе відбувалося я розповідала  у попередніх постах тут і тут.


Розмір оформленої роботи вийшов 110*58 см.
Фотографії насправді не передають реальні розміри картини.


Пройшло рівно 9 місяців як я закінчила свою наймасштабнішу роботу. 
Але в цьому проміжку я займалася й іншими роботами.


Найбільшим моїм страхом було те, 
щоб після замочування у воді нанесений малюнок зник.
А цей процес припав на сам кінець, 
коли все було вишито: і повний хрестик, і півхрестик, і бекстіч.


Спочатку малюнок не дуже хотів зникати, 
але через 30 хвилин він майже повністю зник.
Я дуже задоволена результатом роботи.


Що стосується самого набору, то набір не поганий. 
І я, напевне, придбала б ще один такий.

Дякую, що читаєте та коментуєте.

7 коментарів:

  1. Не перестаю удивляться масштабом и выполнением!Впечатляет!

    ВідповістиВидалити
  2. Надю, ти це зробила! Неймовірна робота!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже красива і масштабна робота. Такі прекрасні обличчя, стільки детальок. Пречудово! Страшенно подобається, тобі дійсно є чим пишатися, вітаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я довго шукала схемку, щоб обличчя були гарними. Бо це виявляється велика проблема, щоб обличчя були прекрасними.

      Видалити
  4. Згодна на 200%, гарні обличчя це рідкість. особисто для мене це важливо, щоб були людські привабливі обличчя) І така чудова схема це неабияка вдача.

    ВідповістиВидалити